Wednesday, October 6, 2010

ya allah kenape la dgn kau nie wahai hati...kalau nk marah marah jelah....xperlu nk menamgis sungguh2........ hati..... kenape la kau nie lemah sgt???? kuat lah sikit...... xperlu nk pk n sedih psl die lagi.... hati die  is not yours....... die dh lupe daratan...........

hati............
knpe lah kau nie bodoh sgt....... nk buat ape hrpkan org mcm die..... die ngn idup die leh berambus dr idup aku....... tp knpe la kau degil sgt nk ingt die wahai cik hati........ kau bodoh lah wahai cik hati....... he's typically not interested with u anymore la........dh lah....wake up lah cik hati........

cik hati.......
knpe la kau ssh sgt nk let him go sedang kn hati die senang2 je kick out kau from his life...... ape yg kau harapkan dr die yg dh lupa daratan 2........?????? 

cik hati.......
kau x pyh la nk ingt sume pengorbanan kau kt die sbb die dh x ingt dh sume 2......die dh sonok sgt dgn idup die skrng nie...... tgk la smpai mne kau nk blagak ngn kesenangan yg x seberapa 2.......... bru senang skit dh lupe diri lupa daratan....... die x guna cik hati...... dh2 jgn ingt die lg......build ur new life.....n make sure after diz dont easily suke2 bg hati kamu pd lelaki dh........ useless.......

cik hati.......
ingt lah.......kau msh ade yg syg kau.....msh ade org yg blh jage kau baik2......nk wat pe kau harapkan die.....die bkn buat kau hepi pn...... kau asek terluke je...... asek hancur je....... kau blh baik pn sbb kepura-puraan die.....lps 2 kau akn luka semula...... kau x pnt ke nk ubt diri kau....... dh2 la 2.....kau ingt kjp ke nk ubt diri kau 2.....susah tau x..........jgn jd bodoh lah.......

yes.....mmng ssh nk face sume nie....... lg2 sume 2 melibat kn hati dan perasaan......mybe bg aku die yg slh......tp bg die kite x thu kn...... xpelah....nie blog aku....so aku nye suke lah  nk blame sape...... hmmm ape2 pn aku dh xnk syg kn lelaki....sume 2 wasting my time je...... bkn dpt pape pn.....dpt sakit ade la......itu yg aku nk ke dlm cinta???? msti la x kn......tp knpe 2 yg aku dpt..... knpe setiap org yg aku syg akn buat aku mcm nie akhir nye.......sungguh x adil dunia nie kn...... knpe org lain blh hepi tp aku x.....????? x adil sgt....... well kite berblk lah pd takdir....... sp lah aku nie nk lwn tkdr.......tp aku ade hati dimana smtime aku akn marah pd diri aku dgn kebodohan aku menyayangi org mcm die....kdng2 aku akn rs sedih......aku menangisi knpe hbngn aku dgn die x sebahagia org lain.....kdng2 hati aku akn rase skt...... skt sbb kebangangan aku percaya die dan akhir nye aku yg dipermainkan.....
sangat bodoh right........ mmng bodoh...... so lps nie aku xnk jdk bodoh lg....... aku xnk caye lg pd manusia yg nama nye lelaki...... boys are stupid.....threw them by stone!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment