Tuesday, October 26, 2010

exam month

so bile dh start exam berbagai bagai lah ragam yg dapat kite lihat disana sini...... ade yg memulaukn diri, memencilkn diri dan x lupe jgk ade yg sedikit sewel dan biol........ itulah ragam2 anak2 muda dan mudi zaman skrng......... bg aku pulak final is the worst n horrible stage untk aku hadapi keadaan nie........ mstilah......everything kne cover n hafalize.....owh 1 bnde yg aku plng2 xminat wlu pn aku skrng nie dh final year kt uitm nie......... 


so bermula dgn keadaan yg x berape nk ok.......aku pn perlu lah bersedia untk 'berperang'..... yes.......sgt menghibakan hati apabila aku mula membaca n sepatah halal pn aku x phm n xthu.....mcm x pnh dtg clz gamak nye......... itulah slh 1 contoh subjek yg aku x thu ape sbnrnye.......owh CTU......


tp xpe dgn berbekalkn smngt waja jadi diri yg kuat (cewah) aku pn kebalkn hati untk trs menyelak dan menyelak dan menyelak smpai aku phm sikit2........so wat la note skit......(bru nk wat note?)  



keadaan ni berterusan agak bebarapa jam......wah sgt kusyuk aku time 2...........btl2 struggle nie....... (btl ke nie)..... pd ketika ini dewa rajin msk dlm badan aku....... hahahahahahahaha


dan makin lama makin tertunjuk dan tawadu' gaya aku nie..... owh pd ketika ini keluar lah dewa rajin dr tubuh badan ku....... dan mata ku kian tertutup......dan yg pelik nye bile aku ttp je buku mata ku yg dulunya layu kini besar.........


tgk 2 siap besar lg mata aku nie....amboi2........ syaitan nie sgt jahat....... mmng la....kalau x jahat 2 bkn setan la.......hahahahahaha
so kesimpulan nye aku trs lah tutup buku dan memulakan proses menyakat jiran tetangga......... rs 1 kepuasan yg teramat sgt apabila mereka menjerit2.......... irama yg sungguh menenangkan.........





No comments:

Post a Comment