Sunday, October 31, 2010

~kereta idaman~


inilah kete impian aku
Impul Nissan Latio Sport 1.6 ST-L
RM105,587.50
wau mahal nyeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!  mampu x aku beli.......... 
xpe2 akan ku usahakn..........


red color pn ade......wlu pn aku minat merah tp rs nye NISSAN LATIO aku x sesuai la warne merah........... x nmpk mahal n exclusive plak kete aku............. n 1 lg nmpk kete makcik2..... x spotty lngsng...........


wah!!!!!!!!!!!!!!! oh.........latio kamu sgt2 la comel...... gaya mu sungguh menggoda ku....... aku jatuh cinta pandang pertama sama kamuuuuuuu....................... ohhhhhh latio ku.............. target 2014 nk beli lah............... tungguuuuuuuuuuuuuuuuuu..........

1 comment:

  1. ouhhhhh latiooooo kau lah idaman bini ku, akan ku hadiahkan mu kepada bini ku bila kita punya annivesary yg kan dtg tak lama lagi....

    ReplyDelete