Sunday, October 10, 2010

hidup ---------> Mati

 impian hidup aku:

dlm perut
bile lahir nnti aku nk jdk baby yg sgt comel.......



baby
aku nk minum susu bnyk2 

kanak2
aku nk main puas2....aku nk mainan bnyk2......


time skolah rendah
aku nk jd doktor pakar mata...... (tp blm2 dh rabun...hahahaha), aku nk jdk pndai......aku nk jdk budak comel......

time skolah menengah
nk dpt bf hensem.......kaya...... baik..... nk ade rmai admire...... nk beli sume brg2 branded....

time matrik
nk pas exam kt matrik sbb susah....... nk kawen ngn dia...... hahahahahaha...... nk msk U....xkire la wlu ape course pn........


time U
nk pas sume exam sbb xnk repeat....... nk abs kn round 1 perak dlm se 3 thn........nk grad ngn pointer 3.0 n above......nk shopping.......




bile kerja
nk keje yg gaji bnyk....nk beli kete....nk beli umh.....nk g round 1 malaysia........1 bln 2 kali g vacation.....crk duit nk kawen.....(gatai)

bile dh kawen
nk g honeymoon kt Pulau Sipadan and Venice.....aku nk rumah yg x kck sgt n x besa sgt......bsr2 ssh nk kms......nk husband yg phm aku......nk wat semua keje same2........wat keje umh same2, jln2 same2..... tgk tv same....mkn same2...... sume same2.......nk husband yg xkn mebduakan aku wlupn time 2 aku x blh bg dia anak....wlupn time 2 aku dh ilang upaya........wlupn aku dh buruk n xcntk......




bile dh tua
aku nk duduk dkt pulau or kt tanah tinggi...... wlupn dh tua aku ttp nk jln2 pimpin tng ngn suami aku....... aku ttp nk buat everything same2.......nk mati dlm keadaan yg beriman.....aku nk mati dipangkuan suami aku...... aku nk mntk maaf kt suami aku sblm aku mati.......so mesti la aku yg nk mati dulu dr die..... dh sampai aku mati ku ttp nk jdk wanita tercantik dimata die......wlupn time 2 gigi aku dh xde sume.......





 
     so sweettttttttttttttt
        









No comments:

Post a Comment