Tuesday, August 17, 2010

~sedih~


wednesday
17 august 2010
7 ramadhan


hmmmm nk tls ape erk...... ok lah....ari aku rs ngntk sgt...ms kt clz research td aku ngntk gler.....lps clz trs blk umh....smpai umh dlm kol 10 pas 2 trs tdo...... on9 jap....sj la mn la thu die on9 ke....tp x pn....hmmmm so aku pn ttdo....sdr2 dh kol 12 lbh...opppsssss t'lajak kereta leh undur terlajak tdo mmng kene ponteng trs lah....so aku ponteng clz cik addin (lec baru) 2.....hehehehhe slamber je....da la ari nie keje continue die nye quiz yg x abs ari 2....hehehehehehehehe....xpe2 cik addin bek....die msti ksk aku jwb esk nye lah...... so kol 4 bru g clz mndrin. 

mlm td g buke ngn kwn bru sy....die blnje.... hmmmm lps mkn td trs blk umh n wat assngmnt skit2......  perasaan aku huru hara pn leh je lg stdy...... hati batu ke aku nie...... mak aku ckp aku nie krs kpale n hati batu...... btl ke?????? hmmmmmm ntah le.......

td gado lg ngn mr.X.........sakit je ati aku nie.....sume hal aku kt fb die nk nyebok.....aku x pnh nk nyebok fb die......pas 2 bile aku dh marah bru la t'hegeh2 nk pujuk....ingt aku nie ape.....dh wat aku mara pas 2 senang2 je nk aku maafkn die......blh blah........laki mmng sume nye same....asek nk skt kn ati pmpn je...... xpyh kawen ngn pmpn lah kalau g2......dulu die nie xdelah mcm nie..... xdelah nk nyebok2 ngn ape aku wat.......die biar je aku nk wat pape pn.......adoyaiiiiiii....... susah btl lah kalau dh ramai peminat nie.........hahahahahahaha...perasan plak kn...... k lah......tgh sedih2 pn sempat lg gelak2....yelah kalau bkn aku sndiri yg ceria kn diri aku nie sape lg......haiiiiiii sape la yg blh buat aku bahagia kn....... siape org 2.........hmmmmmm mane la prince charming aku nie..........nape lmbt sgt muncul......... lagu kt bwh nie aku dedicate kn untk my future prince charming...... hahahahahahha


Di kala ku kehilangan
Di dalam kegelapan
Kau suluhkan sinar petunjuk
Di kala ku kesedihan
Kau ukirkan senyuman
Dengan penuh sabar memujuk

Engkau menyambut tiap kali aku terjatuh
Andai hari esok langit akan runtuh
Tabahlah menjunjung bersamaku
Andai hari esok dunia gelora
Takkan ku gemuruh selagi ku ada kamu

Di kala aku tak pasti
Kau tampil dengan berani
Membimbing agar lebih yakin
Dan bila hidup penuh soalan
Kau berikan jawapan
Melengkap semua kekurangan

Engkau menyambut tiap kali aku terjatuh
Andai hari esok langit akan runtuh
Tabahlah menjunjung bersamaku
Andai hari esok dunia gelora
Takkan ku gemuruh selagi ku ada kamu

Tidak mungkin diri ini mampu hidup tanpa doronganmu
Andai hari esok langit akan runtuh
Tabahlah menjunjung bersamaku
Andai hari esok dunia gelora
Takkan ku gemuruh selagi ku ada kamu


sekian...........................................



No comments:

Post a Comment