Wednesday, August 18, 2010

~exhausted~ fuhhhh

wednesday
18 August 2010
8 Ramadhan


hmmm today i'm very tired...... i have many assgnmnt line up for submit within this week...... ohhhh god....help me........ this sem is the busiest sem.....huhuhuhuhuhuhuhuhu.....suke2 ati je reka ayt english 2 kn....lalalalala.... hmmm start ngn waktu pagi lah....



230pm
smpai2 umh trs tlng nad wat puding untk dibawa ke rumah shima untk mjls berbuke puase...... hmmmm hari nie dieorg msk mihun sup.....nsb bek x msk kari....i know dieorg sume syg aku that y la dieorg x msk kari....lalalaalallalalala....air cincau pn dieorg x jd wat.....hahahahahahahaha....syg la korang.......so lps siap wat puding 2 aku brg2 la......  xlame pas 2 aku ttdo lah..... ingt kn xnk tdo tp t'lelap jgk akhir nye....... hmmmmm dlm kol 7 bgn mandi n siap nk g umh shima....... 

8 pm
smpai umh shima trs serbu makanan la...... mihun sup......aku amek mase yg sgt2 lame untk menghabiskan semangkuk mihun 2....dr start smpai mjls abs..... huhuhuhuhuhuhu......kiteorg sume nie blm lg jdk bini org n blm jdk mak org lg....so blh la dimaafkan n blaja lg....practice make perfect rite???? after kenyang melantak kami pn blk la......hmmm part nie la yg x suke nie.....part kne wat assnmngt.....

10 pm
tugas: siap kn CTU sbb nk submit esk..... bkn x siap sume pn ....just nk touch up sket2 je...... tp take time la jgk....sbb ostad 2 bnyk songeh.....tiap kali wat assngmnt CTU nie mmng mencabar tahap keimanan btl la..... kalau x kuat iman mmng dh lame kite org g serang ostad 2 dh....nsb bek la dpt b'sbr lg...bnyk btl hal nye.....mengalah kn subject core plak....subjek core pn x mcm nie...... aduuuyaiiiiii......... stress stresss. stressssssssssssssssss........................ keseluruhan nye ari nie sgt2 sgt2 la pnt..... nsb bek x pu**a....tetttttttttttt.......hahahahahhahahha......


hahaahahahahahahaha.......die pn tdo awl ari nie....... hmmmmmm bgs lah....xde lah die streessssssss ngn perangai aku nie...... sian die.... hahahahaahahahahha..... aku rs mcm aku bnyk skt kn ati die je......tp kalau nk ikut kn die lg bnyk wat aku makan hati berulam jantung,limpe,paru2 n segala bagai........hmmmmmm slh siape?????? walau ape pn aku ttp rs aku yg slh....x elok kn slh kn org len.....kite pn bkn perfect sgt........ 

hmmmmmm dh la pnt la membebel nie.....mata pn dh ngntk sgt....nnti x sdr plak kol 4 esk pagi....

sekian........

No comments:

Post a Comment