Saturday, August 21, 2010

~new life begin~

21 August 2010
Saturday
11 Ramadhan 
Tak perlu ucapkan sepatah kata
Kerna lantang terbaca dari muka
Kau dan daku sudah tiada
Keserasian di jiwa
Mungkin magisnya sudah hilang

Tak perlulah kita mencuba lagi
Betulkan kesilapan perhubungan ini
Bila setiap perbincangan
Menjadi perbalahan
Manakah agaknya cinta kasih


Embun pun takkan mampu menyubur sekuntum
Bunga yang layu pada musim luruh
Yang dulunya mekar di sinar suria
Bila sudah kering pasti akan gugur

Seperti cinta kita yang jelas ternyata
Semakin lama oh semakin rekah
Menimbulkan tanya apa mungkin kita
Temu kebahagiaan dalam perpisahan

Usah titis air mata kau tangiskan
Ku dah cukup menampung selautan
Begitu lama ku pendam
Tapi hanya berdiam
Kerna cuba menafi realiti


Seperti cinta kita yang jelas ternyata
Semakin lama oh semakin rekah
Menimbulkan tanya apa mungkin kita
Temu kebahagiaan dalam perpisahan

Kebahagiaan dalam perpisahan


hmmmmm rs missing sgt mlm nie....btw aku kn biase diri kn untk sume nie..... hidup baru aku je nk bermule....aku kn kuat..... lg pn aku yg nk kn sume nie berlaku so aku x blh la lemah..... nie untk kebaikan aku jgk...... so today aku bnyk menung je...... i really need someone......hmmmm bnyk sgt yg terpendam dln hati aku tp aku x blh nk cerite kt sini sbb aku xnk dh org len thu ape yg aku rs....... untk ape kn????? lbh bek aku sorang je yg thu....aku pnh dgr ade org ckp makin bnyk org len thu psl kite makin bnyk lah kelemahan kite terbongkar..... so it better to keep it in your heart....... btw for today nothing interested that i can tell here...... everything is normal...... cume hari nie aku sendiri je.....2 je yg membezakn today n yesterday....... 

hari nie dr siang td asek menangis je..... hrp2 x btl pose....biar lah aku nangis 4 the last time sbb lps nie aku xnk nangis dh..... mak ckp aku x cntk kalau nangis......hehehehehehhe.....cheer up dear...... after i meet a number of guys i can conclude that they have one similar attitude...... exactly same......  mereka hanya thu meminta maaf bile melakukn kesilapan....yes mmng bile wat slh kite akn say sori tp kalau slh 2 dh berulang ulang kali they wat perlu ke kite maafkn lg or give them a chance???? kalau pmpn nie hati konkrit bole la..... hmmmmmmmm xpelah i hv learned something through experience....... hopefully it will guide me to more careful in future....... 

 skrng nie insyallah sy bahagia ngn hidup sy tnpe sesiape pn.....sy ade kwn2 pmpn sy and yg plng pntng sy ade fmly sy.......... sekarang nie sy dh dpt kebebasan yg sy nk dr dulu lg....thx sbb lps kn sy....insyallah sy akn jage diri sy baik2.....awk jgn risau ye...... kalau one day nnti awk dh jmpe pengganti sy, text me k..... sy nk tgk awk hepi..... sy thu sy slalu wat awk susah hati....awk ckp sy ego..... tp sy msti pertahan kn ape yg sy nk slame nie...... hmmmmmmm bnyk nye merapu syeda nie...kate td xnk share pape kt dlm hati 2....hehehehhehe.... xpe2 skit je nie........

hmmmm tonight i found smthng....smthng yg aku x duga kn....rupe2 nye die dh ade................... hmmmm knpe die tipu aku???? xpelah aku pn tipu die jgk...... hmmmmm sedih je tgk bnde 2 td....... tp ape hak aku nk rs mcm 2???????????!!!!!!!!!!!!!! kau bodoh syeda!!!! stupid!!!!!!! idiot!!!!!!!! ya allah apakah semua nie...... i think i should stop here before everything inside my heart i write here...... hmmmmm so gud nite...........

sekian...........

No comments:

Post a Comment