Sunday, August 15, 2010

~lonely~

sunday
15 august 2010
5 ramadhan

hmmmm today x bape best sgt.... mood aku tgh x ok dr pg smpai skrng..... kenape????? ntah lah..... so ari nie aku kembali pulang ke SI untk menerus kn hidup aku di uitm terchenta nie..... dr umh hawa td lbh kurang kol 11...... so for the 1st part aku yg kene drive dulu...nad n hawa mmng dh out awl2 sbb they all dh drive ms g.... so aku drive td dr PB smpai ke KK..... so 2nd part pika plak take over..... n aku x blh nk tdo sbb pika bwk mcm kt litar sepang nu ha....dh la jln mmng bengkang bengkok..... pergh pening gler..... nsb bek bln pose kalau x aku dh p beli asam kt nettonas dh...... nk beli bole tp malu la kn..... huhuhuhuhuhuhu.....

so lbh kurang kol 12 lbh we all smpai kt umh SI...... smpai2 trs on9 smbl nk tgu mate ttp.... ttbe mr.A msg kt fb.... ade ke die tnye aku mara die ke x?????? ish dh thu lg mau tnye.... geram je.....rs nk flying kick je..... tp bile aku pk2 kn blk sape aku nk mara2 die....ape hak aku nk mara2 die....  chat2 ngn die smpai la die kate nk g stdy....so aku ye kn jela....xkn la nk halang kot....hahahahahahaha....kang nangis2 plak die xdpt jwb quiz 4 the whole this week....cian2.....hehehehehhehehehe....rjn die stdy kn....bwk toyol sudah...... ape la bdk baik nie......hmmmmmmm lps 2 aku trs ttdo smpai kol 6 kot....smpai kn nk mkn meggi pn terlupe.....hehehehehhe opsss......phm2 jela ye..... bgn2 trs g bzr....crk mknn....lapo siot.... so kt bzr aku decide beli nsk lemak jelah n air soya........

time mkn td ttbe rs hilang slere....... so nsk lemak 2 x abs pn...... knpe????? again.....aku pn xthu...... hmmmm  nk stdy xde feel, nk wat assgnmnt xde feel....aiyoooo knpe la dgn kamoo nie rasyedah cantik oiiiiii....... come on....... smngt skit.....hahahahahahahaha....... td pas mandi mkn2 skit......als perut...... then skrng nie spatut nye aku kne stdy tp aku g tls blog nie smbl tgu org 2 on9..

sejak kebelakangan nie perangai mr.X len mcm je....die  mcm beria2 nk amek ati aku.....lps kite korang gado bsr mse tgh cuti sem dulu kami dh x closed dh..... slalu gado smpai aku pn dh bosan...... tibe2 skrng nie bile die tgk aku mcm closed ngn mr.A n kwn2 laki aku yg len die mcm try nk amek ati aku blk...... bg aku plak aku still xdpt maaf kn ape yg die ckp kt aku ms cuti sem dulu....nsb bek die ckp dlm phne kalau face 2 face agk2 nye dh lame ade org kene flying kick ngn aku.....ish geram+marah+sedih+sakit ati sume la ade..... tp skrng nie nape beria2 nk amek ati aku blk.....????? wlu pn mulut kate ok tp hati aku still xdpt lupe lg ape yg jdk dulu.........knpe die mcm 2 erk???????? tlng la jwb.......

hmmmmmm esk aku ade quiz tp aku leh lg syok2 tls blog nie..... ape yg best ntah..... ntah le...... mybe release skit kot beban akal n fikiran aku nie........ dh x serabut just kusut skit2 je.....huhuhuhuhuhuu.........btw..... i think i need to stop here....... sekian............ 

No comments:

Post a Comment