Thursday, September 16, 2010

raya2

semua org msti ade kenangan raya msng2 kn...??? same mcm aku jgk..... mcm2 memory ade...sedih gembire klaka n mcm2 lah.......

mase kck2 kalau dh nk raye aku lah yg plng excited skali nk raye..... wat baju raye berfesyen2..... mcm2 bntk aku design...pening tailor 2 nk wat.... mse kck2 dulu best sbb aku ade kg lg...yela dua2 atok ade lg.....slalu nye gilir2 la...blk umh atok sawah pas 2 blk umh atok kg..... tp aku suke blk umh atok sawah.....best sbb leh men kt sawah..... dulu kck2 aku ngn cousin2 aku brani je berkubang kt dlm sawah....x pk pn pacat ke lintah....hentam je.....best gile....abs sawah atok aku kami kejekn...... pas berkubang kiteorg terjun kt parit dpn umh atok..... tangkap ikan..... hahahaha sonok sgt2.... kalau kt umh atok kg kiteorg kubang kt dlm bilik mandi je.... sbb swh jauh sket nk g......

skrng nie bile da bsr blk kg pn mcm x best je.... nk berkubang pn dh takut dh..... men kt batas2 je brani....hehehehehhe....tp kenangan mse kck 2 la kenangan yg plng sweet sgt di kenang..... mse 2 ngn cousin2 close sgt...skrng nie msng2 dh bsr.....ade yg dh kawen dh pn.....hmmmm....

raye aku yg plng x best dlm thn 2007 sbb thn 2 la thn yg plng sedih bg aku.... dlm bln syawal terputus la ikatan perkenalan aku ngn die selama hampir 6 thn..... sedih sgt tyme 2....tp dh nk dkt 3 thn dh berlalu.... sume 2 dh jd kenangan dh.....:-)

thn nie raye dua2 atok dh xde dh..... so 2 la psl kite org blk kg lmbt..... slalu nye last pose dh blk kg...... tp thn nie raye ke3 bru blk.....blk pn g ziarah sedare mare je...... dpt wet raye.....best2.....

No comments:

Post a Comment