Saturday, September 18, 2010

my heart




knpe hati nie perlu disakiti lg??? knpe ade yg menyakiti dan ade yg disakiti....????? ape slh ke kalau hidup 2 saling menjage hati setiap org??? x blh ke??? itukah ego??? 

wanita
hati nye selembut sutera yg mane mudah renyuk bile x dijage dgn elok
hati nye senipis cell kulit manusia yg mane mudah terhiris oleh objek tajam
hati nye seperti ais yg mudah cair bila t'kene pns,

aku ingin bersama org yg blh bahagia kn aku bkn org yg selalu buat aku sakit hati
aku ingin bersama org yg thu ape yg sdng aku rskn bkn dgn org yg lngsng x thu ape yg sdng aku rasekm
dan aku ingin bersama dgn org yg selalu buat aku ketawa bkn dgn org yg selalu buat aku  menangis......

walau mcm mane syg pn kite pd seseorg @ seseorg pd kite, 2 sume x gune kalau psngn kite x bhgia bersama psngn nye...... ape ade pd ikatan percintaan andai hati kite slalu disakiti..... untuk ape bersama andai kita x bahagia..... mencintai seseorg adlh untk melihat die hidup dgn bahagia bkn untk melihat die hidup dlm kesedihan n kesakitan.......

ape gune nye syg.....
ape gune nye cinta...
jika hati slalu disakiti dan dilukai???

so dicintai seseorg x semesti nye kamu akn hidup bahagia......
kdng2 org yg syg kite 2 lah yg slalu wat kite sedih......
die lah yg plng x pndai jge hati kite....
betul x????

No comments:

Post a Comment