Saturday, January 8, 2011

lumrah hidup.......

sometime when u dun get what u want u get sad....... hurm mula la pk mcm2.........x sayang la x cinta lah... childish btl la..... bese la majuk kan......... 
so the best thing is nk dipujuk......... bila dh pujuk nk mengade2 plak...... jual mahal...... heheheehhehe....... 

bile yang memujuk dh xnk pujuk mula la gadoh n pk bkn2 lg....x syg la x cinta lah x reti jage hati lah x reti pujuk lah........
bile dh baik mule la malu bile ingt time majuk2 dulu.......hahahahahahaha........... 

x rase ke sume 2 sweet sgt kn.........???????? 

actually sume la yg  mengeratkan lagi satu hubungan..... hepi, gaduh, mara ,sedih, etc.  kalau hepi je x syok la hidup....... tp kalau sedih memanjang jgn trskn la hbngn 2..angkat kaki n blah jelah........ 

like pepatah said hidup x selalu nye diatas kdng kala kite akn dibawah jgk..like RODA la..... s'time kite diatas bersih and x sakit...tp dile kite dibwh, kotor n sakit sebab kite yang menanggung beban yg diatas......... itulah lumrah hidup......

di tahun bru nie aku dh berazam yang aku akn lebih matang n berusaha untk menggembirakan hati aku n org2 yg aku syg........ hidup x semudah a b c and 1 2 3........ so aku kene kuat untk face ujian didunia nie......... 

and SAAT yg plng indh adalah bersama teman2 aku yang selama nie sentiase ada disisi aku wktu susah n senang........ thx to all of u.........  

No comments:

Post a Comment