Friday, February 11, 2011

funny funny driving

salam sejahtera sume.......


ok......... rase mcm dh lame x update blog nie..... so nk di jadikan cite ade 1 mlm tue aku pegi la mkn ngn housemate2 aku kt pekan yg b'dekatan ngn U aku tue....... salah sorang mmbe aku nie bru pas dpt lesen kete tp gaya mcm dh 10 thn xpegang kete.......aduyaiiiiiii........ ok kite anggap jelah si name empunye tuan nie atie tp nie name tipu2.......so kami bg dia denda drive smpai pndai......(dia bkn x pndai drive tp huru-hara) hehehehe...... ok fine....... time pegi msh blh diterima akal lg wlu pun mcm2 hal............. tp lps dh sudah mkn mmng worse + horror gilak2...... aku x thu la ape yg tokey sup 2 tarok dlm sup si atie nie smpaikan dia seolah2 hilang ingatan yg maha dasat terhadap step2 nk menggunakan keta.....dasyat bukan???? mmng lawak bg kami yg lain tetapi bg atie itu adlh 1 seksaan yg maha dasat gilak2.........


korang thu ape???? mati enjin???? ohhh itu sudah biase.............. dh lali dh ngn adegan mati2 enjin 2.......... hahahahahaha........... nk tnye...... korang penah x masuk gear kete tp kete blm start lg????? agk2 kn mcm mane kete 2 nk jln???? and agk2 kn kalau die start dgn gear yg dh stand by gear 1 agk2 mau x jdk katak kete aku 2........ hahahahahahahhahahahhahahha................ mmng gelabah labah2 gilak itu ank......... and 1 lg......... penah x korang dh start enjin n nk gerak kn kete hnye menekan pedal minyak tnpa memasuk gear 1 or gear reverse?????penah x????? dan dan dan dan coba byngkn bgmana kereta 2 mengaum jika minyak ditekan2 sprti mahu berlumba lgak nya............... rase2 kete auto pn xmcm 2....... auto pn kene gak msk D bru jln....... aku x thu la ape jenis kete dia nk bwk nnti.......... sakit sakit sakit...... aduh......... sadissssssssssss sgt sadissssssss.......... ya tidak syak lg....itulah yg dilaku kn oleh shbt aku terchenta ATIE......... u r the best la sis......... hahahahaahahhahahahaha........... 


siyes mmng aku teringin sgt nk jumpe hencik jpj yg bg atie mark 19/20 tue............ heheheheheheheehehe.......


pesanan penaja: cerita ini tiada kaitan dgn yg idop atau pn yg telah tiada.......... so sape  pkai perfume dia la yg bau wanginya...... hohohhohohohohooho..........

2 comments: